KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Determinanty i instrumenty konkurowania w działaniach marketingowych /

red. nauk. Halina Szulce ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu.
Poznań :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej,
2008.
185 s. : il. kolor. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1641-2168 108)
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 1641-2168 ; 108)
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. art. w jęz. ang.
978-83-7417-328-5
339.13:659](082.1)




Rynek. Podaż. Popyt. Konkurencja. Środki oddziaływania na rynek. Polityka rynkowa.
(Zbiory prac różnych autorów. Księgi pamiątkowe).

 



Konkurencyjność (ekonomia).

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.71716 Ec. 49338 Tylko na miejscu 16/01/2009 -
Na miejscu
BE E.71591 Nocne 04/12/2008 -
Rekord:
ISBN: