39416 (to nie jest sygnatura)
|
003 -Nazwa inst., której nr kontr. jest w polu 001 [,]
|
NUKAT
|
005 -DATA I CZAS OSTATNIEJ MODYFIKACJI [,]
|
20180822012300.0
|
020 -Międzynarod. znormalizowany nr książki - ISBN [ , ]
|
8301119047
|
040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]
|
TOR U/MKO
|
|
TOR U/MKO
|
|
TOR U/LF
|
|
Ł U/ASs
|
|
KR 93/MSs
|
942 -Rodzaj dokumentu [ , ]
|
Książka
|
920 -ISBN [ , ]
|
83-01-11904-7
|
245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [0,0]
|
Sztuka nauczania.
|
|
[T. 1],
|
|
Czynności nauczyciela /
|
|
pod red. Krzysztofa Kruszewskiego.
|
246 -Wariant tytułu [3,0]
|
Czynności nauczyciela
|
250 -Strefa wydania [ , ]
|
Wyd. 4 zm.
|
260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]
|
Warszawa :
|
|
Wydaw. Naukowe PWN,
|
300 -Strefa opisu fizycznego [ , ]
|
410, [2] s. :
|
|
il. ;
|
336 -Typ zawartości [ , ]
|
Tekst
|
|
txt
|
|
rdacontent
|
337 -Typ mediów [ , ]
|
Bez urządzenia pośredniczącego
|
|
rdamedia
|
338 -Typ/rodzaj nośnika [ , ]
|
Wolumin
|
|
rdacarrier
|
504 -Uwaga dot. bibliogr. załącznikowej [ , ]
|
Bibliogr. s. 407-[408].
|
521 -Uwaga dot. przeznaczenia czytelniczego [8, ]
|
Podręcznik dla studentów kierunków nauczycielskich.
|
080 -Uniwersalna Klasyfikacja Dziesiętna [ , ]
|
37.091.321
|
|
UDC-P058
|
|
Praca nauczyciela. Organizacja pracy nauczyciela.
|
|
(075.8)
|
|
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).
|
650 -Hasło przedmiotowe [ , ]
|
Nauczanie
|
|
podręczniki akademickie.
|
650 -Hasło przedmiotowe [ , ]
|
Edukacja
|
|
podręczniki akademickie.
|
980 -Symbol UKD [ , ]
700 -Hasło dodatkowe - nazwa osobowa [1, ]
|
Kruszewski, Krzysztof
|
|
(1939-2015).
|
|
Red.
|
710 -Hasło dodatkowe - nazwa ciała zbiorowego [2, ]
|
Wydawnictwo Naukowe PWN.
|
Egz.
Sygnatura
|
Data inwentaryzacji
|
Lokalizacja
|
Numer inwentarzowy
|
Status udost.
|
Z.88498 | 1996-10-15 | BG | Z.88498 | 1 |
| 1996-10-15 | BG | W.187560 | -9 |
W.187560 | 1996-10-15 | BG | W.187562 | -9 |
| 2004-11-03 | BG | N.18507 | 1 |
| 2002-03-22 | BM | G.16408 | 1 |
| 1996-10-22 | BNS | Pd.9199 | 1 |
| 1996-10-22 | BNS | Pd.9197 | 2 |
|