KATALOG GŁÓWNY
Kontrast
132250 (to nie jest sygnatura)

003 -Nazwa inst., której nr kontr. jest w polu 001 [,]

NUKAT

005 -DATA I CZAS OSTATNIEJ MODYFIKACJI [,]

20220217020200.0

020 -Międzynarod. znormalizowany nr książki - ISBN [ , ]

0521281695

040 -Instytucja sporządzająca opis [ , ]

GD U/AJ
pol
rda
GD U/AJ
SZCZ U/ABs

044 -Kraj miejsca wydania [ , ]

Wielka Brytania po 1988
Stany Zjednoczone po 1988

942 -Rodzaj dokumentu [ , ]

Książka

100 -Hasło główne - nazwa osobowa [1, ]

Ur, Penny.
Autor
44691

920 -ISBN [ , ]

0-521-28169-5

245 -Strefa tytułu i oznaczenia odpowiedzialności [1,0]

Discussions that work :
task-centred fluency practice /
Penny Ur.

250 -Strefa wydania [ , ]

15th print.

260 -Strefa adresu wydawniczego [ , ]

Cambridge ;
New York :
Cambridge University Press,
1994.

300 -Strefa opisu fizycznego [ , ]

VI, 122 strony :
ilustracje ;
23 cm.

336 -Typ zawartości [ , ]

Tekst
txt
rdacontent

337 -Typ mediów [ , ]

Bez urządzenia pośredniczącego
n
rdamedia

338 -Typ/rodzaj nośnika [ , ]

Wolumin
nc
rdacarrier

490 -Strefa serii i książki wielotomowej - forma nie do wyszukiwania [1, ]

Cambridge Handbooks for Language Teachers

830 -Hasło dodatkowe serii i opisu książki wielotomowej - tytuł ujednolicony/tytuł [ ,0]

Cambridge Handbooks for Language Teachers
46887

504 -Uwaga dot. bibliogr. załącznikowej [ , ]

Bibliografia na stronach 119-121. Indeks.

650 -Hasło przedmiotowe [ , ]

Język angielski
język potoczny
studia i nauczanie
obcojęzyczni.
578788

650 -Hasło przedmiotowe [ , ]

Dyskusja.
106779

710 -Hasło dodatkowe - nazwa ciała zbiorowego [2, ]

Cambridge University Press.
Wydawca
pbl
615085

Egz.

Status udost. Lokalizacja Uwagi nie widoczne w OPAC Numer inwentarzowy Sygnatura
-3BMR041912996BC.1321Ang. Metodyka - komunikacja 10