Nowoczesne koncepcje zarządzania, finansów, marketingu w teorii i praktyce jako odpowiedź na zmiany zachodzące w otoczeniu organizacji / / [red. nauk. Grażyna Rosa].
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2012.
191 s. : il. ; 24 cm.
(Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, ISSN 1509-0507 ; nr 20)
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 nr 678) (Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu ISSN 1509-0507 nr 20)
W serii gł.: ISSN 1640-6818, nr 678.
Przedsiębiorczość (ekonomia)
Zarządzanie
Personel
Zarządzanie przedsiębiorstwem
Przedsiębiorstwa
Marketing
Branding (marketing).
Ec.54145
Tc.3220
Cg.35191
UKD: 658.1/.5:005.2:339.138](082.1)