KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

    Relacyjne aspekty zachowań konsumenckich / / [red. nauk. Edyta Rudawska, Józef Perenc].
    Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2010. 434 s. : il. ; 24 cm.
    (Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu ; ISSN 1509-0507, nr 15)    (Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński ; ISSN 1640-6818, nr 608)
    (Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 nr 608)     (Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu ISSN 1509-0507 nr 15)

Relacje z klientami.
Handel elektroniczny.
Postawy konsumentów.

   
Tc.2953   
Cg.34511   
Ec.56061        UKD: 366:339.138:338.4:004.7](061)