KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Frąckiewicz, Ewa ((organizacja i zarządzanie).)

    Nowe technologie informacyjno-komunikacyjne w marketingu przedsiębiorstw na rynku sieciowych powiązań / / Ewa Frąckiewicz.
    Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2010. 340 s. : il. ; 24 cm.
    (Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (DCCCXXVII) 753)
    (Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński ISSN 0860-2751 753)
    ISBN 978-83-7241-755-8


Marketing
Relacje z klientami
Systemy informacyjne zarządzania.
Zarządzanie przedsiębiorstwem
Komunikacja w zarządzaniu.

   
Z.114152   
E.72536   
E.72612   
S.93749   
S.93750   
S.93751        UKD: 005.342:001.102-048.44:658.1/.5:005.2