Frąckiewicz, Ewa ((organizacja i zarządzanie).)
Nowe technologie informacyjno-komunikacyjne w marketingu przedsiębiorstw na rynku sieciowych powiązań / / Ewa Frąckiewicz.
Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2010.
340 s. : il. ; 24 cm.
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (DCCCXXVII) 753)
(Rozprawy i Studia - Uniwersytet Szczeciński ISSN 0860-2751 753)
ISBN 978-83-7241-755-8
Marketing
Relacje z klientami
Systemy informacyjne zarządzania.
Zarządzanie przedsiębiorstwem
Komunikacja w zarządzaniu.
Z.114152
E.72536
E.72612
S.93749
S.93750
S.93751
UKD: 005.342:001.102-048.44:658.1/.5:005.2