KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing pod presją globalizacji : nowe wartości, hierarchia potrzeb, zarządzanie, metamarketing /

nowe wartości, hierarchia potrzeb, zarządzanie, metamarketing /
Šmid, Wacław.
Wacław Šmid.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1), Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Marketing)
Warszawa :
Agencja Wydawnicza Placet,
2002.
240 s. : rys. ; 21 cm.
(Marketing Nowego Wieku )
(Marketing Nowego Wieku )
Bibliogr. s. 236-240.
83-85428-75-5
339.138




Marketing. Badania marketingowe.

 



Globalizacja.
Marketing
Marketing -- zarządzanie.
zarządzanie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.11102 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing
TM.11102
miesięczne 29/06/2016 Zamów
T T.7202 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing
T.7202
Nocne 05/01/2009 -
BE S.90705 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 06/02/2012 Zamów
BE S.90197 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 10/02/2011 Zamów
BE E.73976 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne 23/07/2012 -
Rekord: