KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Reklamacja czyli prezent : strategia korzystania z informacji od klienta /

strategia korzystania z informacji od klienta /
Complaint is a gift
Barlow, Janelle (1943- ).
Janelle Barlow, Claus Møller ; przekł. Hanna Simbierowicz ; przedm. Colin Marshal.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Ekonomika handlu), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Konsumpcja 11/7), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Handel)
Warszawa :
Wydawnictwo Naukowe PWN,
2001.
249, [3] s. ; 21 cm.
Na s. tyt. błąd literowy w nazwisku autora przedm. Właściwa forma nazwiska: Colin Marshall.
Błąd literowy w tytule oryginału - powinno być "complaint".
83-01-13372-4
346.54:339.138




Przepisy dotyczące rynku i produkcji. Promocja biznesu. Postęp naukowo-techniczny. Jakość produkcji i usług. Gwarancje. Marketing. Konkurencja. Monopole. Prawo antymonopolowe. Ochrona konsumentów. Fuzje przedsiębiorstw.

 



Konsumenci -- postawy.
Konsumenci -- zadowolenie.
Relacje z klientami.
Skargi konsumenckie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.11673 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Handel
TM.11673
miesięczne 18/11/2014 Zamów
T T.6349 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Ekonomika handlu
Nocne 05/04/2011 -
BE S.89131 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Konsumpcja 11/7
miesięczne 23/06/2010 Zamów
BE E.67770 Nocne 17/04/2007 -
Rekord: