KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Badania marketingowe na rynku business-to-business /

Kaniewska-Sęba, Aleksandra.
Aleksandra Kaniewska-Sęba, Grzegorz Leszczyński, Bogna Pilarczyk.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Badania marketingowe)
Kraków :
Oficyna Ekonomiczna. Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych,
2006.
320 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 309-315. Indeks.
Dla osób zajmujących się gromadzeniem i wykorzytywaniem informacji rynkowych w przedsiębiorstwach i różnych instytucjach oraz dla studentów do zajęć z badań marketingowych, analizy rynku i marketingu business-to-business.
83-7484-015-3
339.138(075.8)




Marketing.
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).

 



Badania marketingowe
Badania marketingowe -- metodologia.
Badania marketingowe -- Polska.
Badania marketingowe.
informatyka.
Komunikacja marketingowa.
Marketing
Marketing -- informatyka.
metodologia.
Polska.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.9118 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Badania marketingowe
T.9118
Nocne 06/11/2015 -
BE E.70219 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe
Nocne 04/04/2011 -
Rekord: