KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Zastosowania badań marketingowych : zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa /

zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa /
Kaczmarczyk, Stanisław (1945- ).
Stanisław Kaczmarczyk.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Badania marketingowe), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Badania marketingowe), Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe 18/2)
Warszawa :
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
2007
379 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 360-366. Indeks.
Dla studentów wyższych uczelni, zwłaszcza o profilach ekonomicznym i menedżerskim, specjalistów prowadzących badania marketingowe, menedżerów oraz innych decydentów.
83-208-1657-2
658.1/.5:65.01:339.138




Organizacja przedsiębiorstwa.

 



Badania marketingowe.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.5676 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Badania marketingowe
TM.5676
miesięczne 06/07/2020 Zamów
T TM.5045 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Badania marketingowe
TM.5045
wypożyczona 02/04/2024 29/02/2024 Zarezerwuj
T T.9310 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Badania marketingowe
T.9310
Nocne 20/04/2016 -
BE S.92742 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe 18/2
krótkoterminowe 25/02/2019 Zamów
BE E.70581 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe
Nocne 08/08/2013 -
Rekord: