KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing w internecie : jak najlepiej wykorzystać sieć w sprzedaży produktów i usług? /

jak najlepiej wykorzystać sieć w sprzedaży produktów i usług? /
Bickerton, Pauline.
Pauline Bickerton, Matthew Bickerton, Upkar Pardesi ; przekład Aleksandra Kania.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing w internecie), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Marketing w internecie)
Gdańsk :
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne,
2006.
470 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
83-89574-95-0
339.138:004.738.5](075.8)




Marketing.
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).

 



Marketing w Internecie.
Reklama w Internecie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.5836 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing w internecie
TM.5836
wypożyczona 20/05/2024 16/04/2024 Zarezerwuj
T TM.4890 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing w internecie
TM.4890
miesięczne 20/03/2024 Zamów
T TM.4608 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing w internecie
TM.4608
miesięczne 23/06/2015 Zamów
T TM.4563 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing w internecie
TM.4563
krótkoterminowe 19/04/2021 Zamów
T T.9298 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing w internecie
T.9298
Nocne 08/10/2014 -
BNS H.17486 Tylko na miejscu 12/02/2008 -
Na miejscu
Rekord: