KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Relacje z interesariuszami organizacji non profit z perspektywy marketingowej /

Mirońska, Dominika.
Dominika Mirońska.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
Warszawa :
Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza,
2016.
251 s. : il. ; 25 cm.
Bibliogr. s. 229-251.
978-83-8030-052-1
33.012.4:339.138](438)




Formy organizacji gospodarczych wg celów handlowych. Wolny rynek. Rynek kontrolowany. Protekcjonizm. Autarkia. Gospodarcza samowystarczalność. Organizacje gospodarcze niedochodowe – ”non profit”.
(Polska).

 



Towarzystwa niedochodowe -- marketing.
Towarzystwa niedochodowe -- Polska.
Towarzystwa niedochodowe.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE S.95433 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 14/05/2019 Zamów
BE E.76589 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne 16/10/2019 -
Rekord:
ISBN: