KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty. Wieloaspektowość problemów marketingu w jednostkach samorządu terytorialnego i instytucjach publicznych /

trendy, strategie, instrumenty.
Wieloaspektowość problemów marketingu w jednostkach samorządu terytorialnego i instytucjach publicznych
Wieloaspektowość problemów marketingu w jednostkach samorządu terytorialnego i instytucjach publicznych /
[red. nauk. Agnieszka Smalec].
Wydawnictwa ciągłe WZiEU
Szczecin :
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego,
2014.
294 s. : il. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818 nr 824)
(Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu ISSN 1509-0507 nr 35)
(Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1509-0507 ; nr 35)
PATRZ WYDAWNICTWO CIĄGŁE
W serii gł.: nr 824.
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. ang., streszcz. ang. i pol.
339.138:330.162:502.13/.14:502.13/.14:659




Marketing. Badania marketingowe.

 



162790
1990-.
Ekorozwój
Ekorozwój -- 1990-.
Marketing terytorialny.
Marketing terytorialny. -- 162790
Społeczna odpowiedzialność biznesu
Społeczna odpowiedzialność biznesu -- 1990-.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
TC Tc.3406 Wydawnictwa ciągłe WZiEU :
Tc.3/824
Nocne 22/10/2014 -
BG Cg.36108 Cg.28260(Pdc) Tylko na miejscu 22/10/2014 -
Na miejscu
Rekord: