KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing Robin Hooda : wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non-profit /

wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non-profit /
Robin Hood marketing
Andresen, Katya (1967- ).
Katya Andresen ; przekł. Konrad Pawłowski.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing)
Warszawa :
MT Biznes,
244 s. ; 24 cm.
978-83-61732-15-0
33.012.4:339.138](083.1)




Formy organizacji gospodarczych wg celów handlowych. Wolny rynek. Rynek kontrolowany. Protekcjonizm. Autarkia. Gospodarcza samowystarczalność. Organizacje gospodarcze niedochodowe – ”non profit”.
(Przepisy. Instrukcje. Poradniki praktyczne).

 



Towarzystwa niedochodowe -- marketing -- poradniki.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.75437 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne 23/09/2014 -
Rekord:
ISBN: