KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Relacje i lojalność klientów w marketingu /

Dziewanowska, Katarzyna.
Katarzyna Dziewanowska.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Relacje z klientem), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Relacje z klientem)
Warszawa :
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego,
2012.
315 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 301-315.
Dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu szeroko rozumianego zarządzania i marketingu oraz uczestników różnorodnych szkoleń związanych z tymi dziedzinami.
978-83-61276-91-3
339.138:366.1:658.818




Marketing. Badania marketingowe.

 



Lojalność wobec marki -- podręczniki akademickie.
Marketing relacyjny -- podręczniki akademickie.
Relacje z klientami -- podręczniki akademickie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.10446 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Relacje z klientem
TM.10446
krótkoterminowe 17/04/2024 Zamów
T T.14069 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Relacje z klientem
T.14069
Nocne 03/06/2022 -
Rekord:
ISBN: