KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Lojalność klienta a rozwój organizacji /

Skowron, Stanisław (zarządzanie).
Stanisław Skowron, Łukasz Skowron.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Relacje z klientem), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Relacje z klientem)
Warszawa :
Difin,
2012.
175 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 163-169.
Dla studentów, praktyków biznesowych i środowisk naukowych związanych z tematyką marketingu oraz zarządzania.
978-83-7641-687-8
658.818:659.1




Obsługa klienta.

 



Klientela.
Lojalność wobec marki -- badania.
Relacje z klientami -- badania.
Zarządzanie przedsiębiorstwem.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.9724 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Relacje z klientem
TM.9724
krótkoterminowe 15/02/2024 Zamów
T TM.12445 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Relacje z klientem
TM.12445
miesięczne 30/11/2023 Zamów
T TM.12444 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Relacje z klientem
TM.12444
miesięczne 17/12/2022 Zamów
T T.12507 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Relacje z klientem
T.12507
Nocne 20/02/2014 -
BE E.74132 Nocne 17/10/2012 -
Rekord:
ISBN: