KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Alianse marketingowe : partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności /

partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności /
Andrzej Sznajder red. nauk. ; [aut. Andrzej Sznajder et al.].
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Marketing)
Warszawa :
Wolters Kluwer Polska,
2012.
246 s. : il. ; 25 cm.
U dołu s. tyt. i okł.: Oficyna a Wolters Kluwer business.
Bibliogr. s. 229-241. Indeks.
978-83-264-3865-3
658.114.5:346.54




Formy integracji przedsiębiorstw. Holdingi. Koncerny. Syndykaty.

 



Alianse strategiczne (biznes).
Konkurencyjność (ekonomia).
Marketing.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.9405 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing
TM.9405
krótkoterminowe 14/11/2013 Zamów
T TM.14837 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing
TM.14837
krótkoterminowe Zamów
T T.12526 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing
T.12526
Nocne 25/03/2013 -
BE E.74089 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne 24/09/2012 -
Rekord:
ISBN: