KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych /

redakcja naukowa Jan W. Wiktor, Paweł Chlipała ; aut.: Paweł Chlipała [et al.].
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Strategie marketingowe), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Strategie marketingowe)
Warszawa :
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
2012.
247 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. 223-228.
Praca została sfinansowana ze środków grantu badawczego Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego pn. "Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych" nr N N115 042937 (37 konkurs projektów badawczych MNiSzW), zrealizowanego w latach 2009-2011
978-83-208-2021-8
339.5:339.138:005.2](438)(075.8)




Handel zagraniczny. Handel międzynarodowy. Polityka handlu zagranicznego. Cła.
(Polska).
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).

 



Marketing strategiczny -- Polska -- 1990-.
Rynki eksportowe -- Polska -- 1990- -- studium przypadku.
Rynki eksportowe -- Polska -- 1990-.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.9372 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Strategie marketingowe
TM.9372
krótkoterminowe 25/05/2016 Zamów
T T.12717 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Strategie marketingowe
Nocne 05/04/2013 -
BE E.73833 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe
Nocne 28/04/2015 -
Rekord:
ISBN: