KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing produktów systemowych/sieciowych : podstawy teoretyczne, zarys metodyki badań : praca zbiorowa /

podstawy teoretyczne, zarys metodyki badań : praca zbiorowa /
pod red. Leszka Żabińskiego.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing)
Katowice :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej,
2009.
318 s. : il. ; 24 cm.
(Prace Naukowe - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego )
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego )
Bibliogr. przy rozdz.
978-83-7246-556-6
339.138:339.94:658.6




Marketing. Badania marketingowe.

 



Badania marketingowe.
Marketing.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.73588 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne 16/02/2012 -
Rekord:
ISBN: