KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Metody ilościowe w badaniach rynku /

Wolny, Robert (ekonomia).
Robert Wolny.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe)
Katowice :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej,
2009.
106 s. : il. ; 24 cm.
(Podręcznik, Materiały Dydaktyczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach )
(Podręcznik )
Na s. przytyt.: podręcznik, materiały dydaktyczne.
Bibliogr.
Podręcznik dla studentów kierunków ekonomicznych oraz osób zainteresowanych analizą informacji rynkowych.
978-83-7246-435-4
339.13.021:330.43](075.8)




Analiza rynku. Badanie rynku.
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.73579 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe
Nocne 22/09/2016 -
Rekord:
ISBN: