KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

CRM : strategia, system, zarządzanie zmianą : jak uniknąć błędów i odnieść sukces wdrożenia /

strategia, system, zarządzanie zmianą : jak uniknąć błędów i odnieść sukces wdrożenia /
Deszczyński, Bartosz.
Bartosz Deszczyński.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Relacje z klientem), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Relacje z klientem)
Warszawa :
Oficyna a Wolters Kluwer business,
2011.
239 s. : il. ; 24 cm.
Na okł.: Sprzedaż, obsługa klienta.
Bibliogr. s. 229-234. Indeks.
Dostępny także w wersji elektronicznej.
978-83-264-1165-6
658.8:658.818](0.83.1)




Rozprowadzanie towarów. Zbyt. Sprzedaż. Sprzedaż hurtowa, detaliczna. Sklepy. Domy towarowe.
(Przepisy. Instrukcje. Poradniki praktyczne).

 



Relacje z klientami -- zarządzanie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.9807 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Relacje z klientem
TM.9807
wypożyczona 19/04/2024 16/02/2024 Zarezerwuj
T TM.8949 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Relacje z klientem
TM.8949
miesięczne 30/11/2023 Zamów
T TM.8842 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Relacje z klientem
TM.8842
miesięczne 06/10/2023 Zamów
T TM.8841 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Relacje z klientem
TM.8841
wypożyczona 23/05/2024 19/04/2024 Zarezerwuj
T TM.8243 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Relacje z klientem
TM.8243
wypożyczona 14/05/2024 10/04/2024 Zarezerwuj
T T.11494 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Relacje z klientem
T.11494
Nocne 07/01/2019 -
Rekord:
ISBN: