|
Zakamarki marki : rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki /
|
|
rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki /
|
|
Tkaczyk, Paweł
(ekonomia).
|
|
Paweł Tkaczyk ; oprac. Ilona Prochera-Smykała. |
|
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marka)
|
|
Gliwice :
|
|
Wydawnictwo Helion,
|
|
cop. 2011.
|
|
211 s. ;
21 cm.
|
|
(Onepress Exclusive )
(Onepress Exclusive )
|
|
U góry okł.: Marketing. Zero teorii. Sama praktyka. Polski autor w polskich realiach. Najbardziej aktualna wiedza.
|
|
978-83-246-3334-0
|
|
339.138(083.1) |
|
|