KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Zakamarki marki : rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki /

rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki /
Tkaczyk, Paweł (ekonomia).
Paweł Tkaczyk ; oprac. Ilona Prochera-Smykała.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marka)
Gliwice :
Wydawnictwo Helion,
cop. 2011.
211 s. ; 21 cm.
(Onepress Exclusive )
(Onepress Exclusive )
U góry okł.: Marketing. Zero teorii. Sama praktyka. Polski autor w polskich realiach. Najbardziej aktualna wiedza.
978-83-246-3334-0
339.138(083.1)




Marketing. Badania marketingowe.
(Przepisy. Instrukcje. Poradniki praktyczne).

 



167688
Branding (marketing).
Branding (marketing). -- 167688

Rodzaj dokumentu:
Książka


Okładka - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx002196231.jpg
Spis treści - http://www.nukat.edu.pl/nukat/icov/WALAZ/xx002196231.pdf

Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.11504 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marka
T.11504
Nocne 02/07/2021 -
BE E.73692 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne 17/01/2019 -
Rekord:
ISBN: