KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Badania marketingowe : podstawy metodyczne /

podstawy metodyczne /
Kaczmarczyk, Stanisław (1945- ).
Stanisław Kaczmarczyk.
Wyd. 4 zm.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe 18/2), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Badania marketingowe), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Badania marketingowe)
Warszawa :
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
2011.
548 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 531-536. Indeks.
Dla studentów i pracowników naukowych z różnych typów uczelni.
978-83-208-1941-0
339.138(075.8)




Marketing. Badania marketingowe.
(Podręczniki dla szkół wyższych. Skrypty).

 



Badania marketingowe -- podręczniki akademickie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.9829 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Badania marketingowe
TM.9829
krótkoterminowe 20/03/2024 Zamów
T T.12530 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Badania marketingowe
T.12530
Nocne 20/10/2023 -
BG N.20470 Tylko na miejscu 09/02/2012 -
Na miejscu
BG N.20469 Tylko na miejscu 09/02/2012 -
Na miejscu
BE S.94145 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe 18/2
krótkoterminowe 12/01/2022 Zamów
BE E.73682 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe
Nocne 06/10/2015 -
Rekord:
ISBN: