KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marka narodowa : jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju /

jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju /
Hereźniak, Marta.
Marta Hereźniak.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marka)
Warszawa :
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
2011.
226 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr.
978-83-208-1898-7
339.166.5:316.356.4:339.138-027.542




Handel dobrami niematerialnymi, własnością intelektualną. Handel patentami, znakami towarowymi, prawami autorskimi. Transfer technologii. Obrót myślą techniczną
-Narodowy

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.11191 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marka
T.11191
Nocne 08/10/2018 -
BE E.72934 Nocne 12/12/2014 -
Rekord:
ISBN: