KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Po drugie klient : zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy /

zadowoleni pracownicy gwarancją sukcesu firmy /
Customer comes second
Rosenbluth, Hal F.
Hal F. Rosenbluth, Diane McFerrin Peters ; [przeł. Anna Kwaśniewska].
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Personel)
Kraków :
Oficyna a Wolters Kluwer business,
2009.
295 s. ; 24 cm.
(Biznes - Wolters Kluwer Polska )
(Biznes )
Tyt. oryg.: The customer comes second. Put your people first and watch'em kick butt.
Bibliogr. Ind.
978-83-7526-654-2
331.1:005.73](083.1)




Teoria i organizacja pracy. Stosunki między pracodawcami a pracownikami. Polityka kadrowa (w zakładzie pracy)
(Przepisy. Instrukcje. Poradniki praktyczne).

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BE E.72860 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Personel
Nocne 08/07/2015 -
Rekord:
ISBN: