KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing międzynarodowy : uwarunkowania i kierunki rozwoju /

uwarunkowania i kierunki rozwoju /
red. nauk. Jan W. Wiktor, Agnieszka Żbikowska.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing międzynarodowy), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1)
Warszawa :
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
2010.
603 s. : il. ; 24 cm.
Materiały konferencyjne.
Bibliogr. przy oprac.
Streszcz. w jęz. ang.
978-83-208-1888-8


 



403054
konferencje.
Rynki eksportowe
Rynki eksportowe -- konferencje. -- 403054

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.11188 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing międzynarodowy
T.11188
Nocne 13/12/2010 -
BE S.95436 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 05/07/2016 Zamów
BE E.72638 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne 30/06/2010 -
Rekord:
ISBN: