KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Badania rynku : jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe /

jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe /
Marktforschung
Pfaff, Dietmar.
Dietmar Pfaff ; [przekł. z jęz. niem.: Urszula Goebel].
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Analiza rynku), Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Analiza rynku)
Warszawa :
Wydawnictwo BC.edu,
2010.
184 s. : il. ; 24 cm.
(Biznes - BC.edu )
(ABC Profesjonalisty )
(BC edu Biznes )
(ABC Profesjonalisty )
Bibliogr.
978-83-61655-88-6
339.13(07)




Rynek. Podaż. Popyt. Konkurencja. Środki oddziaływania na rynek. Polityka rynkowa
(Wydawnictwa dydaktyczne. Podręczniki).

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.9477 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Analiza rynku
TM.9477
miesięczne 19/02/2019 Zamów
T TM.7854 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Analiza rynku
TM.7854
krótkoterminowe 02/06/2022 Zamów
T T.10932 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Analiza rynku
T.10932
Nocne 04/06/2011 -
BE E.72736 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe
Nocne 20/03/2023 -
Rekord:
ISBN: