KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Relacje podmiotów rynkowych w warunkach zmian /

pod red. Katarzyny Bilińskiej-Reformat.
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Badania marketingowe), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing)
Warszawa :
Wydawnictwo Placet,
2009.
405 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 391-395.
Dla pracowników wyższych uczelni z zagadnieniami zarządzania i marketingu, studentów kierunków biznesowych, słuchaczy studiów doktoranckich i podyplomowych, kadry kierowniczej i specjalistów ds. marketingu, handlu i sprzedaży przedsiębiorstw.
978-83-7488-144-9
316.334.2:339.138




Socjologia podsystemów i instytucji ekonomicznych. Struktura ekonomiczna. Socjologia gospodarcza. Socjologia rynku.

 



Marketing relacyjny.
Zarządzanie przedsiębiorstwem.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.20816 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing
T.20816
Nocne -
BE E.72561 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Badania marketingowe
Nocne 24/05/2017 -
Rekord:
ISBN: