KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Efekty reklamy w systemie komunikacji marketingowej /

Woźniczka, Jarosław (1964- ).
Jarosław Woźniczka.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Reklama)
Wrocław :
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego,
2009.
411 s. : il. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ISSN 1899-3192 nr 45)
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Monografie i Opracowania ISSN 1689-6556 190)
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Monografie i Opracowania, 1689-6556 ; 190)
W serii gł.: ISSN 1899-3192 ; nr 45.
Bibliogr. s. 387-398.
Streszcz. ang.
978-83-7011-952-2


 



Reklama.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T T.11193 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Reklama
T.11193
Nocne 30/09/2022 -
BE E.72074 Ec.2396 Tylko na miejscu 17/09/2009 -
Na miejscu
Rekord:
ISBN: