KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Psychologiczne mechanizmy reklamy /

Doliński, Dariusz (1959- ).
Dariusz Doliński.
Wyd. 2.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Reklama), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Reklama)
Gdańsk :
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne,
2008.
320 s. : il. ; 24 cm.
Na okł. podtyt.: język i nastrój reklamy, iluzja odporności na jej działanie, faktyczne zachowania konsumenckie.
Bibliogr. Ind.
978-83-7489-152-3
659.1:159.9




Reklama. Planowanie reklamy. Skuteczność reklamy. Taktyka reklamy. Środki reklamy. Kampanie reklamowe.

 




Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.8012 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Reklama
TM.8012
krótkoterminowe 09/01/2024 Zamów
T T.10593 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Reklama
T.10593
Nocne 01/03/2011 -
Rekord:
ISBN: