KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Classroom second language development : a study of classroom interaction and language acquisition /

a study of classroom interaction and language acquisition /
Ellis, Rod.
Rod Ellis.
New York [etc.] :
Prentice Hall,
1988.
IX, 233 s. : il. ; 21 cm.
(Language Teaching Methodology Series )
(Prentice Hall International English Language Teaching )
(Prentice Hall International English Language Teaching )
(Language Teaching Methodology Series )
Aneks.
Bibliogr. s. 219-229. Indeks.
0-13-136276-3


 



badania.
Język i mowa
Język i mowa -- studia i nauczanie -- podejście komunikatywne.
Nauka mówienia
Nauka mówienia -- badania.
Opanowywanie drugiego języka
Opanowywanie drugiego języka -- studia i nauczanie.
podejście komunikatywne.
studia i nauczanie
studia i nauczanie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
BM BC.989 Ang. Dydaktyka jęz. obcych 01 miesięczne Zamów
Rekord: