KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Klucz do marketingu : najważniejsze teorie, pojęcia, postaci /

najważniejsze teorie, pojęcia, postaci /
Sutherland, Jonathan (1958- ).
Jonathan Sutherland, Diane Canwell ; [tł. Zbigniew Dziedzic].
Czytelnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 (Marketing 18/1), Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Marketing), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Marketing)
Warszawa :
Wydawnictwo Naukowe PWN,
2008.
IX, 350 s. : il. ; 21 cm.
(Klucz do... )
(Klucz do... )
Indeks.
Publikacja stanowi wszechstronny przewodnik po głównych tematach, pojęciach, terminach i ich twórcach ważnych dla wiedzy i praktyki matketingu.
978-83-01-15448-6
339.138(03)




Marketing. Badania marketingowe.
Encyklopedie. Słowniki encyklopedyczne. Wydawnictwa informacyjne.

 



Marketing
Marketing -- słowniki.
słowniki.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.14523 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Marketing
TM.14523
krótkoterminowe 05/03/2024 Zamów
T T.10130 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Marketing
T.10130
Nocne 23/05/2011 -
BE S.93205 Wypożyczalnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing 18/1
krótkoterminowe 15/05/2013 Zamów
BE E.71408 Czytelnia ul. Mickiewicza 66 : Marketing
Nocne 05/09/2011 -
Rekord:
ISBN: