KATALOG GŁÓWNY
Kontrast

Marketing relacji : koncepcja i stosowanie /

koncepcja i stosowanie /
Otto, Jacek (1957- ).
Jacek Otto.
2. wyd. rozsz.
Czytelnia ul. Cukrowa 8 (Relacje z klientem), Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 (W-Relacje z klientem)
Warszawa :
C.H. Beck,
2004.
XIV, 360 s. : il., wykr. ; 24 cm.
(Academia Oeconomica )
(Academia Oeconomica )
U dołu okł.: Metody tworzenia długookresowych więzi z klientami, wiedza o kluczowych zmianach we współczesnym marketingu.
Bibliogr. s. 337-349. Indeks.
Dla studentów zarządzania i marketingu, studentów studiów podyplomowych z zakresu szeroko rozumianego biznesu, słuchaczy różnorodnych kursów i szkoleń z zakresu marketingu, a także dla praktyków.
83-7387-442-9
339.13:658.89:658.818:366




Rynek. Analiza rynku. Podaż. Popyt. Konkurencja. Środki oddziaływania na rynek. Polityka rynkowa.

 



Marketing relacyjny
Marketing relacyjny -- podręczniki akademickie.
podręczniki akademickie.

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
T TM.2628 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Relacje z klientem
TM.2628
Zaginiona 31/07/2015 -
T TM.15252 Wypożyczalnia ul. Cukrowa 8 : W-Relacje z klientem
TM.15252
miesięczne 05/02/2024 Zamów
T T.9583 Czytelnia ul. Cukrowa 8 : Relacje z klientem
T.9583
Nocne 04/08/2017 -
Rekord: